De Netwerk

Training

WAT IS DE NETWERK TRAINING?

Laat jouw team hun netwerkvaardigheden en personal leadershipskwaliteiten ontwikkelen met hulp van de Netwerk Training. 

Tijdens dit praktische trainingsprogramma vergroten zij hun zelfvertrouwen en gaan beter met elkaar samenwerken. Ze leren hoe ze overkomen op anderen, gaan aan de slag met hun netwerkstrategie en versterken hun persoonlijke en leiderschapskwaliteiten. Onze diepgaande netwerktraining biedt praktische inzichten en tools om hun professionele groei te stimuleren. Maak jouw teamleden zelfverzekerd in netwerken, zowel intern als op externe evenementen.

Wanneer in te zetten?

De Netwerk Training is een waardevolle toevoeging voor individuele groei van medewerkers en is ook uitermate geschikt voor het versterken van teamdynamiek

Het programma biedt niet alleen praktische vaardigheden voor netwerken en leiderschap, maar kan ook worden ingezet als onderdeel van onboardings- en outplacementtrajecten. Of je nu nieuwe teamleden wilt introduceren in de bedrijfscultuur of vertrekkende medewerkers wilt ondersteunen bij hun professionele transitie, deze training biedt een veelzijdige aanpak voor diverse ontwikkelingsbehoeften.

Voorproefje & praktische informatie

Tip: Ook te boeken in combinatie met De Netwerkshow
op jullie eigen event.

Wij bieden speciale tarieven voor maatschappelijk verantwoorde
organisaties, stichtingen en goede doelen.

Eerdere Ervaringen

Liesbeth Baars
Liesbeth BaarsRabobank
Read More
Wij hebben jullie manier van training geven ervaren als zeer prettig en leerzaam. Dit omdat jullie de training op zo’n manier geven dat we bij onszelf konden blijven, met hulp van jullie handvaten en adviezen. We vinden de manier van aanpak heel pakkend en verrassend voor deze tijd. Wij willen jullie bedanken en veel succes wensen met jullie bedrijf!
Thea Dekker
Thea DekkerSolar Nederland
Read More
Judith heeft ons team weer enthousiasme en motivatie terug gegeven. Haar training in de kleurenbenadering was een eyeopener. Een spiegel voor je zelf en herkenning van de klant. Herken je de aard van de klant, dan weet je ook hoe je deze het best kan benaderen. Vooraf heeft een ieder aangegeven wat het leerdoel is. Waar loop je tegen aan, hoe voel je je op dat moment, hoe zou je het gesprek willen beëindigen? Dit werd in het rollenspel met een acteur meegenomen. Judith benadert dit heel persoonlijk en heeft individueel tips gegeven hoe je het gesprek positief kunt beëindigen. Het hele team was zeer enthousiast over de training.
Previous
Next